Marca Dunlop, recunoscută la nivel mondial în domeniul anvelopelor, a luat naștere în 1888 datorită invenției anvelopei cu aer de către John Boyd Dunlop. Această inovație majoră a marcat începutul unei istorii îndelungate, bogate în progrese tehnologice.
De peste 130 de ani, Dunlop a demonstrat o expertiză unică, așa cum arată lansarea în 2014 a tehnologiei Noise Shield. Aceasta a fost concepută pentru a reduce la jumătate zgomotul de rulare al vehiculului, demonstrând astfel angajamentul constant al mărcii față de inovație.
Reputația Dunlop nu mai trebuie dovedită. Într-adevăr, marca deține peste 500 de echipări de origine la mai mult de 30 de producători. Oferă o gamă completă de anvelope, adaptate tuturor tipurilor de vehicule, de la cele de oraș la modelele sportive, trecând prin berline. De asemenea, Dunlop acoperă segmentele de vară și iarnă, răspunzând astfel tuturor cerințelor șoferilor.
Astăzi, Dunlop este co-deținută de Sumitomo Rubber Industries și continuă să-și consolideze reputația de calitate și inovație de neegalat. Datorită numeroaselor sale operațiuni de producție la nivel mondial și rețelei sale solide de distribuție, marca este perfect poziționată pentru a-și deservi clienții internaționali.
Filozofia Dunlop este simplă: nimic nu trebuie să primeze înaintea creării unei armonii perfecte între șofer, vehiculul său și drum. De aceea, marca oferă o gamă largă de anvelope, potrivită tuturor nevoilor și stilurilor de vehicule, îmbinând confort, echilibru, durabilitate și kilometraj. Dunlop este astfel alegerea ideală pentru șoferii care caută cea mai bună marcă de anvelope.