Kumho Tyre este o companie internațională de renume în domeniul anvelopelor. Cu o valoare a exporturilor care depășește 1,8 miliarde USD către aproximativ 180 de țări, compania se poziționează ca un jucător major pe piața mondială. Această amploare internațională este susținută de o rețea de centre de cercetare și dezvoltare (R&D) răspândite în China, America, Germania și Coreea, la centrul R&D din Gwangju.
Marca Kumho este ghidată de două valori fundamentale: „perseverența” și „pasiunea”. Aceste două principii se află în centrul companiei și al angajaților săi, care se străduiesc constant să se perfecționeze și să găsească cele mai bune soluții pentru a-și atinge obiectivele, în ciuda provocărilor întâmpinate.
În plus față de aceste valori, Kumho Tyre se angajează într-o abordare eco-responsabilă. Compania urmărește să protejeze mediul prin gestionarea ecologică a afacerii, producția de produse verzi, adoptarea unui marketing ecologic, îmbunătățirea proceselor și contribuția socială. Kumho Tyre aspiră să fie un model de companie a secolului XXI în ceea ce privește protejarea și susținerea mediului.
Orientările strategice ale Kumho Tyre sunt clare :
- Menținerea inovației în produse pentru a crește satisfacția clienților
- Consolidarea și asigurarea competitivității la nivel internațional
- Stabilizarea potențialului de dezvoltare printr-un sistem de management internațional bine stabilit
Datorită dezvoltărilor tehnologice continue și cercetărilor aprofundate, Kumho Tyre a reușit să producă anvelope de clasă mondială. Institutul de cercetare al Kumho Tyre a dezvoltat, printre altele, anvelope de curse excepționale și singurele anvelope de avion din Coreea de Sud. Aceste realizări sunt rezultatul unei cercetări intensive, al pasiunii cercetătorilor și al perseverenței lor.
În cele din urmă, Kumho Tyre a implementat tehnologii unice pe materiale noi, piese ușoare și un design optimizat pentru a dezvolta anvelope eco-responsabile de clasă mondială.