
Răsfoiți gama noastră vastă de modele Bridgestone și găsiți cel care răspunde perfect nevoilor dvs. Profitați de cele mai bune prețuri la întreaga noastră selecție!
Tehnologie exclusivă Bridgestone pentru dezvoltarea anvelopelor care permit măsurarea și vizualizarea comportamentului suprafeței de contact a anvelopelor în condiții reale de conducere. Anterior, dezvoltarea anvelopelor implica efectuarea de simulări, construirea de prototipuri și utilizarea de măsurători în laborator, precum și teste de vehicule reale pentru a verifica performanțele. ULTIMAT EYE™ reproduce în laborator condiții de conducere la viteză mare echivalente cu cele ale unui vehicul real, ceea ce permite vizualizarea comportamentului suprafeței de contact a anvelopelor. Pe lângă testele anterioare de vehicule reale, acest lucru permite o analiză de înaltă precizie și o verificare a performanțelor pe o bază științifică solidă. Utilizând o tehnologie concepută pentru a dezvolta anvelope pentru cele mai exigente curse de mașini și motociclete din lume, echipamentul de măsurare și analiză poate suporta viteze de până la 400 km/h și unghiuri de înclinare de până la 60 de grade.
Toate anvelopele spate Battlax beneficiază de o construcție cu centură monospirală. Aceasta constă într-o singură bandă de aramidă înfășurată continuu pe tot conturul anvelopei. Unicitatea benzii elimină suprapunerea straturilor, sudurile sau conexiunile și aduce o ușurință necunoscută în designul standard cu centură încrucișată. Centura monospirală reduce drastic orice încălzire care apare în timpul rotației anvelopei. Rezultatul este o stabilitate crescută și o eficiență îmbunătățită a amortizării șocurilor.
Anvelopele din spate Battlax BT-012SS urmează un design revoluționar care include o dublă centură. Centura monospirală este completată de o centură la fiecare umăr. Acest design asigură o aderență excelentă în curbe, asociată cu o manevrabilitate și o absorbție a șocurilor fără egal. În plus, partea centrală a benzii de rulare este lăsată liberă, ceea ce face conducerea mai stabilă în linie dreaptă.
Ieșită din mințile fertile ale inginerilor MotoGP de la Bridgestone, tehnologia 5LC pentru anvelopele din spate se distinge prin asocierea a 5 straturi de 3 compuși diferiți de cauciuc. : Centrul benzii de rulare favorizează stabilitatea și durata de viață datorită unui compus dur, umerii oferă o tracțiune incredibilă datorită unui cauciuc mediu și în sfârșit exteriorul permite o aderență extremă în curbe datorită unui compus de înaltă aderență. În final, o tehnologie inovatoare în serviciul unei experiențe uluitoare!
Pentru a putea evalua acest produs, trebuie să fi efectuat anterior o comandă. Vă informăm că opiniile lăsate pe site sunt supuse unei proceduri de control. Opiniile sunt clasificate doar în ordine cronologică.
Totul perfect și comunicare fluidă. 5 stele
Citit despre er6-n, super mulțumit, după achiziționarea z1000-ului meu am vrut să continui cu s21, nimic de reproșat, oferă încredere, se încălzește repede, permite aderență în primele curbe, pe vreme uscată și ploioasă sunt liniștitoare. Raport calitate-preț 👍 5500 km cu anvelopa din spate, jucând regulat. Am auzit doar lucruri bune despre s23, așa că din curiozitate le voi încerca.
Bridgestone Exedra max rămâne o alegere sigură pentru xv535 al doamnei și pentru XV1100 al meu. Livrare rapidă de la Centralepneus, dar ciudat, de data aceasta DOT-ul este puțin peste un an (săptămâna 20 din 2024)... este rar din partea lor... păcat. Un cauciuc mai recent ar fi fost grozav. Dar rămâne un cauciuc excelent pentru custom-urile noastre. 14000 km/an, deci aproximativ 2 cauciucuri spate pe an
Puțin dezamăgit de T31. Am parcurs aceeași distanță ca și cu S21. Diferența este că mai rămăseseră cel puțin 1000 km pe banda de rulare. Aderență bună pe uscat, foarte liniștitor pe umed la un ritm bun. ABS și TC intervin aproape deloc. Raport calitate-preț foarte bun
bine
Se potrivește bine!
Super anvelope, doar mai multe Bridgestone S22.
Sunt anvelopele care îmi țin cel mai mult, Pirelli îmi țin doar 4000 km, în timp ce Bridgestone țin de obicei 6 până la 8k km.
Anvelopă frumoasă 😀
Anvelope bune