Căutare în funcţie de dimensiuni
Anvelope motocicletă Bridgestone

Anvelopă motocicletă Bridgestone

Producătorul de anvelope Bridgestone acordă o atenție specială anvelopelor sale de motocicletă. Firma fabrică anvelope moto încă din anii 60. Astăzi, 30% din motocicletele noi care ajung pe piața franceză sunt dotate direct din fabrică cu anvelope Bridgestone.

Producătorul japonez se concentrează asupra calității și performanțelor anvelopelor sale pentru a satisface pe deplin cerințele motocicliștilor. Ultima sa realizare este anvelopa Battlax T30.

Fabricantul japonez a recrutat 100 de motocicliști pentru a testa această anvelopă. Misiunea sa este de a testa pneul în condiții reale pentru a putea oferi motocicliștilor garanția unei calități optimale.

Cele mai vândute profiluri

Rutieră / Sportivă

Scuter

Enduro

Trail

Competiție / Circuit

Cross / Trial

Custom

Tehnologiile mărcii Bridgestone

5LC (Tracțiune maximă în curbe)

5LC (Tracțiune maximă în curbe)
Ieșită din mințile fertile ale inginerilor MotoGP de la Bridgestone, tehnologia 5LC pentru anvelopele din spate se distinge prin asocierea a 5 straturi de 3 compuși diferiți de cauciuc. : Centrul benzii de rulare favorizează stabilitatea și durata de viață datorită unui compus dur, umerii oferă o tracțiune incredibilă datorită unui cauciuc mediu și în sfârșit exteriorul permite o aderență extremă în curbe datorită unui compus de înaltă aderență. În final, o tehnologie inovatoare în serviciul unei experiențe uluitoare!

DBC (Manevrabilitate îmbunătățită)

DBC (Manevrabilitate îmbunătățită)
Anvelopele din spate Battlax BT-012SS urmează un design revoluționar care include o dublă centură. Centura monospirală este completată de o centură la fiecare umăr. Acest design asigură o aderență excelentă în curbe, asociată cu o manevrabilitate și o absorbție a șocurilor fără egal. În plus, partea centrală a benzii de rulare este lăsată liberă, ceea ce face conducerea mai stabilă în linie dreaptă.

MS-BELT (Mai puțină căldură acumulată și mai multă stabilitate)

MS-BELT (Mai puțină căldură acumulată și mai multă stabilitate)
Toate anvelopele spate Battlax beneficiază de o construcție cu centură monospirală. Aceasta constă într-o singură bandă de aramidă înfășurată continuu pe tot conturul anvelopei. Unicitatea benzii elimină suprapunerea straturilor, sudurile sau conexiunile și aduce o ușurință necunoscută în designul standard cu centură încrucișată. Centura monospirală reduce drastic orice încălzire care apare în timpul rotației anvelopei. Rezultatul este o stabilitate crescută și o eficiență îmbunătățită a amortizării șocurilor.

ULTIMAT EYE™

ULTIMAT EYE™
Tehnologie exclusivă Bridgestone pentru dezvoltarea anvelopelor care permit măsurarea și vizualizarea comportamentului suprafeței de contact a anvelopelor în condiții reale de conducere. Anterior, dezvoltarea anvelopelor implica efectuarea de simulări, construirea de prototipuri și utilizarea de măsurători în laborator, precum și teste de vehicule reale pentru a verifica performanțele. ULTIMAT EYE™ reproduce în laborator condiții de conducere la viteză mare echivalente cu cele ale unui vehicul real, ceea ce permite vizualizarea comportamentului suprafeței de contact a anvelopelor. Pe lângă testele anterioare de vehicule reale, acest lucru permite o analiză de înaltă precizie și o verificare a performanțelor pe o bază științifică solidă. Utilizând o tehnologie concepută pentru a dezvolta anvelope pentru cele mai exigente curse de mașini și motociclete din lume, echipamentul de măsurare și analiză poate suporta viteze de până la 400 km/h și unghiuri de înclinare de până la 60 de grade.
LiveChat
Whatsapp Messenger