Metzeler Karoo Street se caracterizează printr-un profil multi-raza cu un contur mai larg și mai lung pentru a crește zona de contact cu solul și, prin urmare, pentru a îmbunătăți aderența și stabilitatea chiar și în timpul înclinărilor. Înălțimea formei a fost crescută semnificativ pentru a îmbunătăți capacitatea de amortizare și confortul.
Pentru a putea evalua acest produs, trebuie să fi efectuat anterior o comandă. Vă informăm că opiniile lăsate pe site sunt supuse unei proceduri de control. Opiniile sunt clasificate doar în ordine cronologică.
Din nou și din nou
Cumpărături bune.
Le-am încercat pe alte motociclete și se comportă foarte bine pe drum și pe trasee, vă permit ceva
Karoo Street aduce multă distracție motocicletei mele R12000 GS răcită cu aer! Se înclină foarte plăcut în curbe. Mai mult decât suficientă aderență pentru o GS și, de asemenea, pentru drumurile obișnuite de dale fără nisip și fără noroi umed este complet ok. Pentru cei care caută o anvelopă ultra-durabilă care nu trebuie să facă zgomot, poate nu ar vrea să aleagă această anvelopă.
Marele all-rounder, îl folosesc în fiecare zi pentru muncă și nu numai. Am nevoie de două seturi pe sezon. De la 90 km/h devine un pic mai zgomotos, dar se poate gestiona. Mai bun decât Tourance Next 2 în vreme rece și umedă, dar cu unele compromisuri în vreme uscată.
Un anvelopa bună pe drumuri uscate și umede Chiar și pe sol, atâta timp cât nu este folosit în mod radical
Prost, am cerut anvelope pentru roata moto fata si spate si mi-au trimis pe cea din fata pe care o aveau acolo... fara dimensiuni, fara model. A trebuit sa o returnez.
Foarte bună anvelopă, potrivire bună cu Africatwin, singurul dezavantaj pentru mine, care conduc destul de încet, este uzura 6300 km și încă aproximativ 1000 km și s-a terminat, pentru conducerea mea puternică 3500 km și s-a terminat, altfel super, am să încerc anvelopele Dunlop Meridian dar dacă nu mi se potrivesc, mă voi întoarce la anvelopele Karoo Street
În primii 1000 km s-au comportat foarte bine atât pe șosea, cât și în afara ei, dar nu au fost foarte eficiente pe carosabil umed, având tendința de alunecare
Sunt foarte mulțumit, conduc zilnic 70 km la muncă în orele de vârf. Zgomotul de rulare devine destul de puternic de la 90 km/h, dar suportabil. De asemenea, conduc aproximativ 1000 km de drumuri de pietriș pe set, de aceea acest anvelopă și nu Tourance Next 2.