
Răsfoiți gama noastră vastă de modele Michelin și găsiți cel care răspunde perfect nevoilor dvs. Profitați de cele mai bune prețuri la întreaga noastră selecție!
Pentru a putea evalua acest produs, trebuie să fi efectuat anterior o comandă. Vă informăm că opiniile lăsate pe site sunt supuse unei proceduri de control. Opiniile sunt clasificate doar în ordine cronologică.
Este mult mai solidă decât cea pe care o aveam montată. Se prinde mai bine de asfalt, mai ales în curbe. Am trecut inspecția tehnică fără probleme. Procesul de achiziție a fost simplu și rapid, deși curierul nu a respectat instrucțiunile pe care i le-am dat pentru livrare. Există o asigurare opțională de înlocuire în caz de pană pentru aproximativ 4 euro în plus, dacă îmi amintesc bine. În general, o achiziție bună, i-aș da un 8 sau 9, deoarece nu am putut să o testez pe ud.
2-a anvelope, bună aderență
Anvelopă bună pentru toate tipurile de teren.
Performanțe excelente, aderență excepțională
Calitate/preț bun și livrare destul de rapidă.
Da, voi folosi asta din nou
👍
Centrul de anvelope fără îndoială cele mai ieftine în comparație cu concurența online și cu o expediere relativ rapidă. Gamă largă de anvelope de calitate și de mari mărci.
Anvelope de top, recomand cu căldură
Deocamdată am parcurs 3000 km cu el, dintre care 300 km pe circuit, și adevărul este că se comportă bine. Este o anvelopă care, comparativ cu S23, are o carcasă mai moale. Este o anvelopă care se flexează sub sarcină, caracteristică mărcii Michelin. Cu toate acestea, la accelerarea ieșind din curbă, fără teamă, dar tinde să se miște puțin. Se încălzesc ușor și, odată ce faci 2 km într-un ritm bun, poți conduce ușor cu încredere. În ceea ce privește solul umed, conducând normal, fără grabă, perfect, chiar și testând accelerații bruște pentru a vedea comportamentul lor, controlul tracțiunii nu intervine. În ceea ce privește circuitul, trebuie să reduci mult presiunile, aproximativ 1,9 bari, altfel anvelopa se distruge, am păcătuit din ignoranță. Un flanc s-a degradat mai mult decât celălalt. Am salvat aproape flancul drept, dar cel stâng va fi dificil. Dar deocamdată este la jumătatea vieții, cred că mai are aproximativ 2000 km de drum. Presiunea normală pe drum la cald este de 2,7 bari.