Întrebări frecvente : Aflați totul despre comandă

Cum știu dacă mi-a fost înregistrată corect comanda?

De îndată ce comanda dumneavoastră este efectuată și înregistrată pe site-ul nostru, vă vom trimite un e-mail de confirmare cu toate elementele recapitulative:

  • nume și prenume;
  • adresa completă de facturare;
  • adresa completă de livrare;
  • detaliile coșului de cumpărături;
  • prețul detaliat;
  • mijlocul de plată.

Veți putea, deci, să verificați că fiecare element a fost bine tastat și ne puteți contacta în caz de eroare în comandă sau la livrare.

Pentru aceasta accesați "Contul meu", "Contactați-ne".

Un consilier AnvelopeLider vă va răspunde foarte repede prin e-mail.

Când îmi trimiteți pneurile?

De îndată ce plata dumneavoastră a fost efectuată:

  • procedăm la prepararea pneurilor în antrepozit.
  • Asigurăm ambalarea și etichetarea pneurilor pentru transport.
  • Trimitem imediat coletul.

Pentru a vă livra pneurile cât mai repede posibil.

Cum se poate modifica o comandă?

Dacă la primirea confirmării comenzii prin e-mail, remarcați o eroare, vă recomandăm să ne contactați prin intermediul filei "Contactați-ne" din contul dumneavoastră de client.

Astfel, echipa serviciului nostru de asistență clienți va putea afla în mod rapid de schimbările ce trebuie efectuate.

Aceasta ne permite să evităm trimiterea de pneuri care:

  • Trebuie returnate
  • Nu corespund nevoilor dumneavoastră.

Putem, în acest caz:

  • să modificăm adresa de livrare;
  • să modificăm mărimea, modelul sau tipul în funcție de anotimp.

După ce pneurile sunt trimise, nu mai putem, din nefericire, face modificări.

Cum se poate anula o comandă?

Dacă doriți, din diferite motive, să vă anulați comanda, vă rugăm să ne contactați prin intermediul site-ului nostru de internet, în contul dumneavoastră: "contactați-ne".

Vom putea atunci să luăm la cunoștință de cererea dumneavoastră și să vă răspundem înainte de trimiterea pneurilor.

Pot să returnez (să trimit înapoi comanda)?

Dacă pneurile au ajuns deja la dumneavoastră și în urma unei erori de mărime sau de alegere doriți să le înapoiați, vă rugăm să vă formulați cererea prin intermediul site-ului nostru de internet, în fila "contul meu".

Vom putea, atunci, să vă studiem cererea și să o rezolvăm.

Ce înseamnă un număr de comandă?

De îndată ce efectuați o comandă, îi vom aloca un număr care ne va permite să o urmărim și să-i urmărim toate etapele.

Acest număr este, așadar, foarte important și vi se va cere în toate comunicările cu noi.

LiveChat
Whatsapp Messenger