Anvelope auto
Anvelope motocicletă
Anvelope de ATV
Jante tablă
Jante aluminiu
Pachet jante + anvelope
Lanțuri de iarnă
Echilibrare
Umflare
Unelte și suporturi
Reparație
Acumulator
Uleiuri
Accesorii
Montare - Fixare
Aditivi
Ghid
Livrare şi montare
Pro
Contul meu
Contact
Datorită anvelopelor run flat, puteţi rula complet liniştit, deoarece tehnologia "run flat" vă permite să rulaţi încă 80 km, chiar dacă aţi făcut o pană, cu o viteză de 80 km/h. Numai vehiculele omologate "Run Flat" pot fi echipate cu acest tip de pneuri. Denumirea "run flat" diferă, în funcţie de producător: ZP la Michelin, RFT şi EXT la Bridgestone, HRS la Hankook, DSST la Dunlop, SSR la Continental… Pe site-ul nostru, puteţi începe căutarea bifând căsuţa "Runflat". Acest tip de anvelopă dispune de flancuri ranforsate, comparativ cu o anvelopă clasică, ceea ce îi permite să continue să susţină şi să dirijeze vehiculul, în ciuda pierderii totale sau parţiale a presiunii.
Nu, anvelopele run flat nu fac mai mult zgomot decât cele clasice.
Nu, anvelopele run flat nu au nicio influenţă asupra consumului de carburant, în raport cu anvelopele clasice.
Da, nu toate staţiile noastre de montare sunt echipate pentru montarea anvelopelor run flat. Flancul anvelopei este ranforsat, ceea ce creează solicitări suplimentare pentru utilajele de montare. Va trebui să apelaţi la un centru partener adecvat. Toate acestea sunt indicate clar în paginile dedicate staţiilor de montare.
Da, sunt cu 10% - 15% mai grele decât o anvelopă clasică.
Anvelopele run flat sunt mai rigide decât cele clasice. Ele nu absorb aşa bine neregularităţile şoselei. Scăderea confortului rămâne teoretică, deoarece, în condiţii reale, este aproape imposibil de observat vreo diferenţă.