Căutare în funcţie de dimensiuni

Cumpărare online anvelope run flat

Datorită anvelopelor run flat, puteţi rula complet liniştit, deoarece tehnologia "run flat" vă permite să rulaţi încă 80 km, chiar dacă aţi făcut o pană, cu o viteză de 80 km/h. Numai vehiculele omologate "Run Flat" pot fi echipate cu acest tip de pneuri. Denumirea "run flat" diferă, în funcţie de producător: ZP la Michelin, RFT şi EXT la Bridgestone, HRS la Hankook, DSST la Dunlop, SSR la Continental… Pe site-ul nostru, puteţi începe căutarea bifând căsuţa "Runflat". Acest tip de anvelopă dispune de flancuri ranforsate, comparativ cu o anvelopă clasică, ceea ce îi permite să continue să susţină şi să dirijeze vehiculul, în ciuda pierderii totale sau parţiale a presiunii.

Anvelopele run flat sunt zgomotoase?

Nu, anvelopele run flat nu fac mai mult zgomot decât cele clasice.

Anvelopele run flat consumă mai mult carburant?

Nu, anvelopele run flat nu au nicio influenţă asupra consumului de carburant, în raport cu anvelopele clasice.

Anvelopele run flat sunt mai dificil de montat?

Da, nu toate staţiile noastre de montare sunt echipate pentru montarea anvelopelor run flat. Flancul anvelopei este ranforsat, ceea ce creează solicitări suplimentare pentru utilajele de montare. Va trebui să apelaţi la un centru partener adecvat. Toate acestea sunt indicate clar în paginile dedicate staţiilor de montare.

Anvelopele run flat sunt mai grele?

Da, sunt cu 10% - 15% mai grele decât o anvelopă clasică.

Anvelopele run flat sunt mai puţin confortabile?

Anvelopele run flat sunt mai rigide decât cele clasice. Ele nu absorb aşa bine neregularităţile şoselei. Scăderea confortului rămâne teoretică, deoarece, în condiţii reale, este aproape imposibil de observat vreo diferenţă.

Ce anvelope run flat să cumpăr pentru maşina mea?

  • Pirelli Pzero
  • Pirelli Cinturato P7
  • Bridgestone Driveguard
  • Bridgestone Potenza S001
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2
  • Continental ContiSportContact 5
  • Hankook Ventus S1 EVO K107
  • Michelin Primacy MXM4
  • Uniroyal Rainsport 3
  • Yokohama Advan Sport V103S
  • Kumho Ecsta PS71

Cele mai căutate dimensiuni:

În toate sectoarele de activitate, au fost făcute inovații extraordinare în ultimii ani. Lumea automobilelor nu este în afara acestei evoluții. După bombele anti-pană, tendința este acum către anvelopele anti-pană. Da, există astăzi anvelope runflat care pot funcționa încă pe kilometri chiar dacă sunt perforate. Dar nu este doar un argument comercial? Cum le recunoaștem? Care sunt criteriile importante pentru a alege acest tip de anvelope? Anvelopelider.ro vă spune totul despre aceste anvelope care pot schimba radical obiceiurile dvs. de conducere.

Anvelopa runflat, rezistentă la pene

Le veți găsi sub diferite denumiri: anvelope runflat (sau run-flat sau runflat), anvelope cu rulare la plat, anvelope MOE, anvelope cu pereți portanți... Pentru a vă permite să rulați în ciuda unei pene, acestea sunt echipate cu un talon și pereți laterali întăriți pentru a susține greutatea vehiculului fără presiunea aerului. Talonul legat de marginea jantei nu se desprinde, chiar dacă cauciucul este perforat.

Spre deosebire de ideile greșite răspândite, runflat nu sunt anvelope nepuncturabile.

Avantajele anvelopelor runflat

Printre motivele care îi determină pe automobiliști să aleagă anvelopele cu pereți portanți, prima este siguranța mai bună de care se bucură în timpul conducerii. Într-adevăr, cu acest tip de anvelope instalate pe roțile dvs., aveți un control total asupra vehiculului dvs., chiar și în caz de pierdere bruscă a presiunii. Cu o anvelopă runflat puteți rula fără teamă pe 80 km cu o viteză maximă de 80km/h. Este suficient pentru a găsi rapid un mecanic care vă poate ajuta. Este întotdeauna preferabil să puteți ajunge la un garaj decât să trebuiască să schimbați anvelopa singur pe marginea unui drum îndepărtat de tot.

Alt avantaj al unei anvelope runflat este că nu sunteți obligat să aveți o roată de rezervă sau o bombă anti-pană.

Slăbiciunile acestui tip de anvelopă

Primul lucru pe care îl putem reproșa anvelopelor runflat este prețul lor de achiziție, care este în general cu 20-25% mai mare decât cel al modelelor convenționale. Montarea sa este de asemenea mai costisitoare, iar nu toate garajele sunt echipate pentru a le monta pe vehicule.

Un alt lucru pe care îl putem deplora este că anvelopele runflat nu sunt reparate. Odată ce suferă o pană, este foarte nerecomandat să le reutilizați. Va trebui deci pur și simplu să faceți noi achiziții. Dacă doriți informații suplimentare despre anvelopele perforate urmați ghidul nostru.

Ultimul punct, anvelopa runflat, datorită peretelui său foarte rigid, este mai puțin confortabilă decât o anvelopă clasică, generează puțin mai mult zgomot și rigiditate pe drum.

Cum recunoaștem anvelopele runflat?

Le identificăm ușor prin indicațiile "Run Flat”, "RFT” (care înseamnă Run Flat Type) și R/F pe care majoritatea producătorilor le aplică pe peretele lor lateral.

Unii producători, pentru a face diferența, aleg să utilizeze marcaje personalizate pentru anvelopele lor cu rulare la plat. Acesta este motivul pentru care există diferite denumiri. Iată câteva dintre ele:

  • Run On Flat utilizat de Dunlop și Goodyear;
  • ZP (Zero Pressure) la Michelin;
  • SSR sau Self Supporting Runflat de la Continental;
  • EMT sau Extended Mobility Tire la Goodyear;
  • MOE sau Mercedes RunOnFlat Extended la Mercedes;
  • DSST (Dunlop Self-supporting Technology)…

În plus, dacă găsiți pe peretele lateral al unei anvelope o inscripție precum SST (Self Supporting Tyre), Euforia (la Pirelli), EXT, MOE (Mercedes), trebuie să știți că este vorba de un model de anvelopă runflat.

Cum să alegeți o anvelopă cu rulare la plat?

Nu alegeți o anvelopă clasică la întâmplare. Trebuie să fiți și mai atenți când vă interesați de un model cu o tehnologie specială. Dimensiunile, indicii de încărcare și viteză, precum și obiceiurile dvs. de conducere vă pot ghida.

Dimensiunile recomandate de producător

Fiecare model are caracteristici unice indicate pe peretele său lateral. Acestea includ înălțimea, lățimea și diametrul. Specificațiile tehnice ale modelului pe care va trebui să îl alegeți trebuie să fie neapărat aceleași cu cele ale anvelopelor originale.

Știți cum să găsiți aceste informații? Uitați-vă la inscripțiile de pe anvelopele dvs. actuale. Puteți găsi o serie de litere și cifre în următoarea formă: 205/55R16 91V. În acest exemplu, 205 reprezintă lățimea în milimetri, 55 înălțimea peretelui lateral exprimată în procente din lățime și 16 diametrul jantei în inci.

Greutatea și viteza maximă suportate de anvelopă

Indicii de încărcare și de viteză informează respectiv despre încărcarea și viteza maximă pe care o poate suporta o anvelopă.

Fiți atenți la acești doi parametri pentru propria dvs. siguranță. Într-adevăr, alegerea modelelor de anvelope runflat cu indici de încărcare sau de viteză prea mici crește riscurile de explozie și accidente (din cauza diminuării confortului de conducere). În plus, riscați amenzi dacă nu echipați vehiculul dvs. cu o anvelopă cu un indice de încărcare și de viteză adecvat.

Informațiile despre acești indici se găsesc de asemenea pe peretele lateral al modelului original. Luând în considerare exemplul nostru anterior, acestea sunt reprezentate respectiv de numărul 91 (adică 615 kg) și litera V (adică 240 km/h).

Alegeți anvelope care oferă o bună aderență la sol

Anvelopele reacționează diferit, în funcție de faptul că rulează pe un sol uscat, umed, acoperit cu zăpadă, alunecos sau înghețat. Pe pistele uscate, anvelopele de vară sau 4 Sezoane sunt cele mai potrivite.

Când temperaturile scad, aderența la sol oferită de o anvelopă tradițională devine adesea insuficientă. Din fericire, există anvelope runflat special concepute pentru a se adapta la solurile umede și înzăpezite. Este vorba precis despre anvelopele de iarnă, ușor de identificat prin cele două marcaje M+S (Mud and Snow) și 3PMSF (fulg de zăpadă înconjurat de 3 vârfuri de munte). Acestea au o sculptură specială care le permite să evacueze rapid apa și să se adapteze perfect la solul de iarnă. Datorită lamelelor lor specifice, se deplasează fără a aluneca pe asfaltul înghețat și în zăpadă.

Selecția noastră de anvelope runflat

Există o multitudine de anvelope runflat pe piață. În scopul de a vă ușura sarcina, experții în anvelope de la Anvelopelider.ro au selectat modele de referință din catalogul nostru. Găsiți o propunere în partea de sus a acestei pagini. Pentru mai multe rezultate, vă rugăm să introduceți dimensiunea în selectorul din partea de sus a paginii. Nu uitați să bifați caseta runflat.

FAQ

În această secțiune a ghidului nostru complet despre anvelopele cu rulare la plat, am selectat unele întrebări frecvente ale automobiliștilor.

Cum să știu dacă vehiculul meu poate fi echipat cu o anvelopă runflat?

Nu toate vehiculele pot găzdui o anvelopă cu pereți portanți. Doar mașinile proiectate și livrate cu aceste modele de anvelope le pot utiliza. Acestea sunt echipate cu un TPMS sau SSPP (sistem de control al presiunii). Astfel, pierderile de presiune pot fi detectate imediat.

Pot înlocui anvelopele mele runflat cu modele convenționale și invers?

Da, este posibil să faceți acest schimb. Atenție, va trebui să prevădă un dispozitiv anti-pană.

Pot instala două anvelope tradiționale în față și să folosesc cele dotate cu tehnologia Run Flat în spate?

Combinarea acestor două tipuri de anvelope pe aceeași montare este interzisă.

LiveChat
Whatsapp Messenger