Termeni și condiții generale de vânzare


Termenii și condițiile noastre generale de vânzare urmăresc să vă ofere o mai mare conștientizare a drepturilor dvs. în calitate de client. Vă rugăm să citiți cu atenție informațiile de mai jos.


Acești Termeni și condiții de vânzare stabilesc condițiile care se aplică achiziționării de bunuri ale companiei AD TYRES INTERNATIONAL SLU - denumită în continuare "AD TYRES INTERNATIONAL SLU" sau "Compania" - încorporată în conformitate cu legislația din Andorra și înregistrată la adresa C. Prat de la Creu, 59-65, AD500 Andorra la Vella din Andorra cu un capital de 1.000.000 EUR sub numărul de înregistrare NRT: L-711448-M Data înregistrării: 30/05/2016 la Oficiul de înregistrare al comerțului.
Orice persoană privată sau entitate comercială care efectuează o achiziție pe site-ul web al Companiei va fi denumită în continuare "Client" sau "Cumpărător".
Acești Termeni și condiții generale de vânzare constituie un acord între AD TYRES INTERNATIONAL SLU și Client.


Introducere

Site-ul www.anvelopelider.ro este liber accesibil tuturor. A fost creat pentru a vinde anvelope, roți și lanțuri de zăpadă către persoane private și entități de afaceri. Descrierea detaliată a acestor produse poate fi găsită pe site.


1. Obiectul

Acești Termeni și Condiții Generale definesc drepturile și obligațiile Companiei și ale Clientului în momentul achiziționării online a produselor propuse de companie. Clientul trebuie să se refere la Termenii și condițiile generale de vânzare care pot fi găsite pe site-ul web în momentul validării comenzii de către client.


2. Termeni generale

Prezentele Condiții generale de vânzare se aplică tuturor vânzărilor de produse prin intermediul site-ului web al companiei, utilizând site-ul web clientul respectă aceste Condiții generale de vânzare și astfel intră în acord cu compania. Compania își rezervă dreptul la modificarea Termenilor și condițiilor generale de vânzare publicând o nouă versiune pe site în orice moment. Termenii și condițiile generale de vânzare aplicabile sunt apoi cele publicate pe site-ul web în momentul plății comenzii.

Termenii și condițiile generale de vânzare se găsesc la următoarea adresă: https://www.anvelopelider.ro/conditii-generale-de-vanzare

Compania se asigură că pentru toate comenzile plasate pe site există o posibilitate de validare înainte de plasarea comenzii. Clientul declară că a citit și a acceptat integral prezentele Condiții generale de vânzare.

Conform legislației britanice, clientul declară că este pe deplin eligibil să reprezinte persoana privată sau entitatea de afaceri pentru care acționează. Informațiile înregistrate de companie constituie dovada tuturor tranzacțiilor, cu excepția cazului în care se dovedește altfel.

Toate revendicările trebuie trimise Serviciului de clienți. Serviciul comercial al AD TYRES INTERNATIONAL SLU nu poate gestiona reclamațiile.

Clientul poate deschide un bilet post-vânzare în comanda relevantă conectându-se la contul său de pe site-ul web al companiei. De asemenea, este posibil să contactați Serviciul de clienți făcând clic aici: https://www.anvelopelider.ro/contact


3. Prețul

Prețul produselor de pe site-ul nostru web este indicat în lire sterline, cu toate taxele incluse și este detaliat pe pagina produsului.

În conformitate cu secțiunea 16 de mai jos, orice ordine este supusă legii andorran. Aceste comenzi sunt considerate procesate pe teritoriul în care este stabilită AD TYRES INTERNATIONAL SLU. În consecință, prețurile aplicabile produselor pot include contribuția la mediu solicitată de statul Andorra.

În cazul în care TVA-ul este modificat de autoritățile britanice, compania ajustează prețurile produselor în consecință.

În momentul cumpărării, prețurile sunt afișate în lira sterlină în coșul de cumpărături, cu toate taxele incluse.

Prețul produselor se schimbă de mai multe ori pe zi. Prețurile afișate pe site pot fi modificate în orice moment și fără notificare prealabilă. Cu toate acestea, astfel de modificări nu vor afecta nicio comandă pe care Clientul a efectuat-o anterior modificărilor.

AD TYRES INTERNATIONAL SLU este de acord să aplice prețul indicat pe site în momentul validării comenzii. Costurile de telecomunicații necesare pentru accesarea site-ului web al AD TYRES INTERNATIONAL SLU vor fi plătite de către client. Același lucru este valabil și pentru costurile de expediere.


4. Produsele

Caracteristicile și prețul produselor pot fi vizualizate de client pe site-ul companiei.

Anumite informații, cum ar fi imaginile produselor sau informațiile afișate pe etichetele de evaluare a calității și performanței, sunt necontractuale; AD TYRES INTERNATIONAL SLU nu poate fi trasă la răspundere dacă produsul comandat sau informațiile de pe eticheta sa de calitate și performanță sunt diferite de imaginea afișată pe site.

DOT se referă la data fabricării anvelopei. Este un număr din patru cifre care indică săptămâna și anul datei de fabricație. Toate anvelopele fabricate cu mai puțin de 36 de luni sunt considerate noi. AD TYRES INTERNATIONAL SLU nu poate accepta nicio plângere pentru anvelopele fabricate în ultimele 36 de luni.

Clientul recunoaște că a fost informat despre taxele de transport, plata și condițiile de livrare.

AD TYRES INTERNATIONAL SLU onorează comanda clientului în limitele disponibilității în stoc. În cazul în care un anumit articol este epuizat, AD TYRES INTERNATIONAL SLU va informa clientul despre aceasta.

Aceste informații despre comandă sunt apoi comunicate detaliat clientului în limba engleză la confirmarea comenzii și astfel se creează acordul între companie și client. Un rezumat și o confirmare sunt trimise clientului la confirmarea comenzii.

Este convenit și indicat sub fiecare imagine de pe site că imaginile sunt necontractuale. AD TYRES INTERNATIONAL SLU nu poate fi tras la răspundere dacă produsul comandat diferă de imaginea afișată pe site.

Cu excepția condițiilor speciale, drepturile acordate în prezentul document sunt numai pentru persoana fizică care semnează comanda (sau proprietarul adresei de e-mail furnizate).

În conformitate cu condițiile legale privind conformitatea și defectele ascunse, AD TYRES INTERNATIONAL SLU rambursează sau schimbă produsele defecte sau necorespunzătoare din comenzi.

Rambursarea poate fi solicitată prin următoarele metode:

AD TYRES INTERNATIONAL SLU organizează returnarea produselor defecte pe cheltuiala sa și este de acord să returneze integral prețul plătit de client în termen de 10 zile lucrătoare începând cu momentul în care produsul este returnat la depozit. Rambursarea integrală este supusă rezultatului evaluării experților și poate fi procesată dacă evaluarea relevă un defect care favorizează clientul.

Rambursarea va fi întotdeauna procesată utilizând aceleași mijloace de plată ca și în timpul comenzii (card bancar, transfer bancar etc.)

Se întâmplă ca anumiți producători să își vândă produsul sub o altă marcă. De exemplu, este cazul anvelopelor Maxxis și Cheng Shin și CST, care sunt trei mărci fabricate de aceeași companie: Cheng Shin / CST. De asemenea, este cazul mărcilor Mitas și Sava. Aceste anvelope sunt fabricate de aceeași companie și, prin urmare, au aceeași calitate și performanță. AD TYRES INTERNATIONAL SLU nu poate ști în prealabil ce marcă de anvelope va fi livrată pentru o comandă a uneia dintre aceste anvelope de marcă.

În cazul în care clientul decide să returneze anvelopa, taxele de expediere pentru retur vor fi plătite în totalitate de către acesta.

În cazul în care AD TYRES INTERNATIONAL SLU organizează returnarea produselor, taxa de returnare este de 120lei per articol în cazul în care colectarea articolului (articolelor) este efectuată de un transportator profesionist.

Clientul poate decide să returneze articolele pe cheltuiala sa. În acest caz, clientul trebuie să solicite o adresă de returnare validă de la AD TYRES INTERNATIONAL SLU, iar expedierea de returnare va fi în întregime responsabilitatea sa. AD TYRES INTERNATIONAL SLU va furniza clientului un document de returnare pentru a fi atașat la colet(e). AD TYRES INTERNATIONAL SLU nu poate fi tras la răspundere pentru daune sau pierderi în timpul transportului de retur. Clientul va primi o rambursare integrală în termen de 10 zile lucrătoare începând cu momentul returnării produsului la depozit.

Rambursarea va fi întotdeauna procesată utilizând aceleași mijloace de plată ca și în timpul comenzii (card bancar, transfer bancar etc.)


5. PROPRIETATEA SI TRANSFERUL RISCURILOR

Produsele devin proprietatea Clientului la validarea Comenzii. În consecință, Clientul este singurul responsabil pentru importul și introducerea Produselor în țara de destinație pe care a ales-o pentru expediere. Clientul este invitat să consulte eventualele obligații care îi revin ca urmare a importului Produselor în țara de destinație menționată.

Orice risc de pierdere sau deteriorare a Produselor este transferat Clientului Profesionist sau Clientului Neprofesionist din transferul dreptului de proprietate.

Orice risc de pierdere sau deteriorare a Produselor este transferat Clientului Consumator atunci când acesta din urmă sau un terț desemnat de acesta, și altul decât transportatorul propus de Vânzător, intră în posesia fizică a Produselor.


6. Termenii de expediere

Livrarea în general are loc între 2 și 8 zile lucrătoare. Nu putem garanta timpii de livrare. Se întâmplă ca un colet să fie întârziat din cauza problemelor de trafic sau a accidentelor din timpul transportului. Un termen de livrare este stabilit la 30 de zile de la primirea plății. După ce a trecut acest termen, clientul poate fi despăgubit prin simpla cerere de anulare a comenzii sale.

Dacă adresa de livrare este un centru de montaj, este responsabilitatea clientului să contacteze direct acest centru de montaj pentru a face o programare și pentru a verifica disponibilitatea.

Taxele de expediere sunt oferite în cazul comandării a două produse identice.

În cazul în care este comandat un articol (anvelopă auto, jantă), taxele de expediere vor fi achitate de către client, cu excepția cazului în care comanda se referă la anvelope pentru motociclete sau în anumite cazuri în care taxa de transport este oferită pentru achiziționarea a cel puțin o anvelopă.

AD TYRES INTERNATIONAL SLU este de acord să livreze produsele la adresa de livrare furnizată de client în timpul plasării comenzii.

În cazul în care comanda conține mai multe articole diferite, este posibil ca aceste articole diferite să nu fie livrate în aceeași zi, prin urmare, nu poate fi acceptată nicio plângere de la client în aceste cazuri.

AD TYRES INTERNATIONAL SLU nu poate fi tras la răspundere în cazul în care clientul a furnizat o adresă de livrare incompletă sau incorectă, ceea ce duce la imposibilitatea livrării produselor. În acest caz, taxa de expediere pentru retur de 120lei pe colet va fi plătită integral de către client.

În cazul în care clientul este absent când are loc livrarea, clientul trebuie să contacteze transportatorul care se ocupă de coletul său pentru a aranja o nouă dată de livrare sau pentru a obține adresa depozitului în care coletul clientului este depozitat de transportator.

În cazul în care clientul nu îndeplinește acțiunile de mai sus, coletul va fi returnat la depozitul AD TYRES INTERNATIONAL SLU în termen de 10 zile lucrătoare, iar taxele de expediere pentru retur vor fi plătite de client. La returnarea articolelor în depozit rambursarea va fi procesată către client cu deducerea taxei de expediere de returnare de 120lei pe colet.

Toate pierderile sau deteriorările produsului sunt responsabilitatea clientului din momentul în care acesta acceptă livrarea produsului.

Clientul trebuie fie să informeze transportatorul cu privire la toate problemele în scris la momentul livrării, fie să refuze livrarea cu un motiv indicat.

Clientul trebuie să verifice starea și conformitatea produsului livrat în momentul livrării atât în ​​cazul în care livrarea are loc la adresa de domiciliu sau la un centru de montaj.

În cazul în care produsul livrat nu corespunde articolului comandat sau coletul este livrat deteriorat, clientul trebuie să refuze livrarea. Clientul trebuie să informeze imediat AD TYRES INTERNATIONAL SLU despre aceasta, contactând Serviciul de clienți al Companiei prin intermediul sistemului de ticketing sau prin trimiterea unui fax sau a unei scrisori (AD TYRES INTERNATIONAL SLU C. Prat de la Creu, 59-65, AD500 Andorra la Vella, Andorra).

AD TYRES INTERNATIONAL SLU nu va retrage niciun articol deja montat sau folosit.

În cazul în care clientul contestă semnătura la livrare, se va depune o cerere la firma de transport. Clientului i se va trimite un certificat de neacceptare care trebuie returnat datat și semnat de client pentru a putea preda reclamația către compania de transport. Dacă adresa de livrare era un centru de montaj, clientul trebuie să solicite centrului de montaj să semneze certificatul.

Termenul limită pentru gestionarea cererii este de minimum 10 zile lucrătoare de la data depunerii cererii și poate dura până la 4 săptămâni pentru a primi răspunsul de la compania de transport. Acest termen este stabilit de compania de transport, compania AD TYRES INTERNATIONAL SLU nu poate fi trasă la răspundere pentru întârziere.

În cazul în care clientul alege unul dintre centrele de montaj partenere ale companiei ca adresă de livrare, este de acord să monteze anvelopele în centrul de montaj ales. Prețurile de montare sunt stabilite de centrul de montaj și nu de AD TYRES INTERNATIONAL SLU, iar clientul trebuie să accepte aceste prețuri. În cazul în care clientul refuză montarea anvelopelor la centrul de montaj unde a avut loc livrarea comenzii, centrul de montaj are dreptul de a solicita o sumă rezonabilă de plată de la client pentru recepția și depozitarea anvelopelor clientului.

Compania nu poate fi trasă la răspundere pentru serviciile de montare, echilibrare sau alte servicii ale centrelor de montaj în care clientul a comandat anvelopele, deoarece centrele de montare nu sunt legate în niciun fel de companie. Relația de afaceri dintre centrul de montaj și client este supusă unui acord între centrul de montaj și client.

Informațiile referitoare la centrele de montaj, cum ar fi programul de lucru, prețurile și serviciile, dimensiunea maximă de montare, etc., sunt furnizate de centrele de montaj. AD TYRES INTERNATIONAL SLU nu poate fi tras la răspundere în cazul în care prețurile sau programul de lucru al centrelor de montaj afișat pe site diferă față de prețurile efective sau de programul de lucru. Este responsabilitatea Clientului să contacteze centrul de montaj ales pentru livrare și să ceară prețuri și disponibilitate înainte de plasarea comenzii.

Aceste informații pot fi modificate pe site fără știrea companiei AD TYRES INTERNATIONAL SLU.


7. Disponibilitatea și prezentarea

Stocul și prețurile sunt modificate automat pe site de mai multe ori pe zi. AD TYRES INTERNATIONAL SLU va onora comanda clientului în limitele disponibilității în stoc. În cazul în care produsul este epuizat, AD TYRES INTERNATIONAL SLU informează imediat clientul cu privire la aceast lucru și rambursează integral clientulului prețul comenzii prin aceleași mijloace în care a fost plătită inițial comanda.


8. Contact

Serviciul nostru pentru clienți este disponibil prin formularul de contact pentru întrebări comerciale sau prin sistemul de ticketing pentru întrebări legate de serviciul post-vânzare a comenzilor.

Pentru a se conecta la contul său, clientul trebuie să utilizeze aceeași adresă de e-mail ca și cea pe care a folosit-o în timpul plasării comenzii cu parola aleasă în timpul comenzii.

Serviciul nostru post-vânzare este deschis între orele 08.00 și 16.00 (cu excepția weekend-urilor și a sărbătorilor legale).

Vă rugăm să faceți clic aici pentru a vă alătura echipei noastre: https://www.anvelopelider.ro/contact


9. Anularea comenzii

AD TYRES INTERNATIONAL SLU are posibilitatea de a solicita anularea comenzii după validarea plății.

AD TYRES INTERNATIONAL SLU este de acord să răspundă solicitărilor de anulare și să execute aceste solicitări, dar nu poate fi tras la răspundere în cazul în care încercarea de anulare eșuează. Odată ce articolele sunt deținute de transportator, este imposibil să anulați sau să opriți expedierea comenzii.

În cazul în care anularea este validată, clientul primește o confirmare cu privire la aceasta de la companie și rambursarea este procesată în termen de 10 zile lucrătoare prin același mijloc de plată în care a fost achitată inițial comanda.

În cazul în care comanda nu poate fi anulată, clientul are posibilitatea de a refuza livrarea. La returnarea articolelor în depozitul companiei AD TYRES INTERNATIONAL SLU rambursarea va fi procesată cu deducerea taxei de expediere de returnare de 120lei pe colet.

În cazul în care clientul acceptă livrarea, AD TYRES INTERNATIONAL SLU poate organiza returnarea produselor. În acest caz, taxa de expediere este de 120lei per articol.

Clientul poate decide să returneze articolele pe cheltuiala sa. În acest caz, clientul trebuie să informeze AD TYRES INTERNATIONAL SLU pentru a obține adresa de returnare unde produsele trebuie trimise înapoi. În acest caz, clientul își asumă întreaga răspundere a transportului până la punctul în care produsul ajunge la depozitul AD TYRES INTERNATIONAL SLU. Compania nu poate fi trasă la răspundere pentru pierderi sau daune în timpul transportului de retur. După returnarea produsului la depozit, AD TYRES INTERNATIONAL SLU procesează rambursarea integrală în termen de 10 zile lucrătoare.


10. Plata

Plata trebuie efectuată imediat la plasarea comenzii. Clientul poate plăti cu card bancar, PayPal sau prin transfer bancar.

Clientul trebuie să menționeze numărul comenzii pe formularul de plată dacă plata se face prin transfer bancar. AD TYRES INTERNATIONAL SLU poate identifica comanda cu acest număr de comandă. După sosirea plății prin transfer bancar (poate dura până la 72 de ore) comanda este validată și produsul este expediat clientului.

Clientul va primi un mail de confirmare.

Toate cardurile bancare emise de instituții bancare din afara Marii Britanii trebuie să fie carduri bancare internaționale (Mastercard sau Visa). Plata securizată prin card bancar online este efectuată de un furnizor.

Toate procesele de plată efectuate între clienții individuali și sistemul de plăți HIPAY/BRAINTREE/CHECKOUT sunt complet criptate și protejate. Protocolul utilizat pentru plată este SSL înregistrat la serviciile bancare electronice (protocol 3D Secure).

Toate informațiile referitoare la comandă și numărul cardului bancar sunt protejate și nu apar pe internet. Numărul cardului bancar nu este niciodată tipărit pe niciun document, factură sau altă hârtie.

AD TYRES INTERNATIONAL SLU nu cunoaște numerele cardului bancar. Sistemul HIPAY/BRAINTREE/CHECKOUT nu stochează numerele cardului bancar odată ce tranzacția de plată este înaintată băncii. Astfel, nimeni nu are acces la datele cardului bancar ale clientului prin informatică sau documente tipărite. Riscul de piratare și obținere a numărului cardului bancar al clientului în timpul unei acțiuni de cumpărare pe site-urile web ale AD TYRES INTERNATIONAL SLU prin intermediul sistemului HIPAY/BRAINTREE/CHECKOUT este zero.

Clienții profesioniști își pot efectua plățile prin carduri bancare sau utilizând sistemul de debitare automată al AD TYRES INTERNATIONAL SLU.

Tranzacția de plată confirmată de client este imediat debitată în contul său. În conformitate cu articolul L. 132-2 din Codul monetar și financiar, angajamentul de plată prin card bancar este irevocabil. Prin furnizarea detaliilor cardului său bancar în timpul procesului de plată, clientul autorizează AD TYRES INTERNATIONAL SLU să debiteze cardul său cu suma corespunzătoare prețului indicat. Clientul confirmă că este într-adevăr proprietarul legal al cardului debitat și că are dreptul de a utiliza acest card. În caz de eroare sau imposibilitatea de a debita cardul, comanda este anulată imediat.

Activitățile legate de contractul de vânzare la distanță sunt deținute de AD TYRES INTERNATIONAL EU situată la nivelul 3 ap. nr. 2407, Tower Business Center, Tower Street Swatar, BIRKIRKARA BKR 4013, MALTA - numărul de înregistrare al companiei OC 1277.


10.1 Plata prin card de credit în rate 4

Opțiunea de plată 4 este disponibilă în conformitate cu condițiile de mai jos (roțile complete sunt excluse).

Totalul comenzii dumneavoastră Cheltuieli de întocmire a dosarului
0.00 lei - 900.00 lei 6.90%

Cardurile străine, cardurile de retragere, cardurile cu autorizație sistematică (Electron, Maestro, Cirrus ...) și cardurile electronice nu sunt acceptate.

Termenele 4 sunt plătite prin debit direct sau prin card de credit.

Termenele 4 sunt următoarele:

  • Termen 1 : ziua comenzii dvs., 1/4 din suma comenzii, inclusiv taxele de manipulare.
  • Termen 2 : 30 de zile de la comanda dvs., 1/4 din suma comenzii, inclusiv taxele de manipulare.
  • Termen 3 : 60 de zile de la comanda dvs., 1/4 din suma comenzii, inclusiv taxele de manipulare.
  • Termen 4 : 90 de zile de la comanda dvs., 1/4 din suma comenzii, inclusiv taxele de manipulare.

În caz de respingere a plății dvs., vă oferim 7 zile pentru a vă regla situația fără dobândă pentru restanțe, păstrând în același timp dreptul de a beneficia de "simplitatea plăților". După această perioadă, veți pierde dreptul de a beneficia de "simplitatea plăților" și toate sumele vor deveni imediat scadente. Dobânzile pentru plata cu întârziere vor fi calculate de la data comenzii dvs., la rata BCE plus 10 puncte, fără notificare prealabilă.


11. Dreptul de anulare

Clientul are dreptul de anulare pe care îl poate exercita fără să ofere niciun motiv sau să plătească penalități - cu excepția plății taxelor de expediere de retur - pentru o perioadă de 14 zile începând cu ziua primirii oricăror bunuri comandate pe site-ul web.

Pentru a-și exercita dreptul de anulare, clientul trebuie să informeze compania în scris, printr-o declarație clar formulată în termen de 14 zile de la primirea bunului respectiv. Clientul poate deschide un bilet în ordinea relevantă pentru a contacta Serviciul post-vânzare sau poate trimite un fax sau o scrisoare (AD TYRES INTERNATIONAL SLU C. Prat de la Creu, 59-65, AD500 Andorra la Vella, Andorra).

Clientul va suporta toate costurile de returnare a bunurilor atunci când își exercită dreptul de anulare, numai prețul produsului achiziționat și costurile de expediere vor fi rambursate integral.

Compania nu poate prelua nici o roată montată, cu excepția cazului în care livrarea este refuzată din cauza deteriorării în timpul transportului.

Produsele trebuie returnate în ambalajul original nefolosit și nedeteriorat.

Taxele de expediere pentru retur sunt întotdeauna deduse din rambursarea finală a comenzii.

Produsele pot fi returnate în următoarele moduri

  • AD TYRES INTERNATIONAL SLU poate organiza returnarea articolului și apoi rambursa suma clientului în termen de maximum 15 zile de la data primirii articolului la depozit cu o deducere a taxei de expediere de returnare de 120lei pe articol
    Dacă articolul a fost montat sau utilizat, nu va fi procesată rambursarea.
  • Clientul poate decide să returneze articolele pe cheltuiala sa. În acest caz, clientul trebuie mai întâi să informeze AD TYRES INTERNATIONAL SLU pentru a obține adresa de returnare unde produsele trebuie trimise înapoi. În acest caz, clientul își asumă întreaga răspundere a transportului până la punctul în care produsul ajunge la depozitul AD TYRES INTERNATIONAL SLU. Compania nu poate fi trasă la răspundere pentru pierderi sau daune în timpul transportului de retur. După returnarea produsului la depozit, AD TYRES INTERNATIONAL SLU procesează rambursarea integrală. Clientul va primi înapoi banii întotdeauna prin aceleași mijloace prin care a fost achitată comanda: card bancar, PayPal sau transfer bancar.
    În cazul în care plata a fost efectuată prin transfer bancar, vor fi solicitate datele bancare ale clientului.

12. Garanții

AD TYRES INTERNATIONAL SLU are obligația legală de a oferi garanții pentru respectarea legii și viciile ascunse.

Clientul beneficiază de garanție timp de doi ani de la data livrării. Acesta poate alege să primească un înlocuitor sau să fie rambursat; înlocuirea este condiționată de disponibilitate. Clientul are dreptul de a solicita o evaluare de specialitate a unei anvelope în cazul în care consideră că aceasta este defectă.

Această anvelopă va fi trimisă înapoi în mod obligatoriu producătorului pentru evaluare de către experți. Transportul de retur este responsabilitatea companiei AD TYRES INTERNATIONAL SLU.

Evaluarea expertului poate dura până la câteva luni (minimum 3 luni). În această perioadă, compania nu poate trimite un înlocuitor clientului sau nu îi poate rambursa suma fără rezultatele evaluării experților.

Odată ce evaluarea expertului este efectuată, clientul va primi raportul de evaluare a expertului care îl informează despre rezultat. Nicio revendicare nu poate fi luată în considerare după primirea rezultatelor.

Dacă evaluarea expertului relevă o defecțiune, clientul va primi înapoi banii, în caz contrar compania va trebui să factureze clientului costurile evaluării, care este de 150lei pe anvelopă.

Clientul va primi înapoi banii întotdeauna prin aceleași mijloace prin care a fost achitată comanda.

Dacă rezultatul evaluării expertului este negativ, anvelopa în cauză va fi fie distrusă, fie returnată clientului.

AD TYRES INTERNATIONAL SLU garantează tuturor clienților săi că produsele sunt conforme cu legislația europeană și sunt aprobate pentru conducerea pe șosea (cu excepția cazului în care se indică altfel pe site, de exemplu pentru anvelopele quad).

Clientul trebuie să se asigure că anvelopele și jantele achiziționate respectă specificarea producătorului vehiculului său.

Clientul trebuie să respecte specificațiile și recomandările producătorului cu privire la siguranța și fiabilitatea vehiculului, în special pentru dimensiunea anvelopelor și jantelor, umflarea și presiunea acestora, precum și condițiile de instalare și depozitare a anvelopelor.

AD TYRES INTERNATIONAL SLU nu poate fi în niciun caz responsabil pentru alegerea pe care clientul o face la achiziționarea unui produs, pentru depozitarea incorectă sau pentru utilizarea produsului în condiții incorecte. Clientul trebuie să se asigure că produsele comandate sunt compatibile cu vehiculul său și sunt conforme cu descrierea și recomandările producătorului.

Garanția nu acoperă daunele cauzate de montarea incorectă sau uzura normală a anvelopelor sau consecințele cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produselor sau de deteriorarea produselor din cauza neglijenței.

AD TYRES INTERNATIONAL SLU nu oferă altă garanție suplimentară decât garanțiile legale pentru conformitatea legală și viciile ascunse.

Compania nu poate fi trasă la răspundere pentru serviciile de montare, echilibrare sau alte servicii ale centrelor de montaj în care clientul a comandat anvelopele, deoarece centrele de montare nu sunt legate în niciun fel de companie. Relația de afaceri dintre centrul de montaj și client este supusă unui acord între centrul de montaj și client.


13. Drepturile de proprietate intelectuală

Toate informațiile legate de drepturile de proprietate intelectuală precum mărci, produse, nume de domenii, imagini, videoclipuri, texte etc. sunt proprietatea intelectuală a companiei AD TYRES INTERNATIONAL SLU.

Nici o cesiune a drepturilor de proprietate intelectuală nu este efectuată prin Termenii și condițiile generale de vânzare.

Aceste bunuri sunt proprietatea exclusivă a AD TYRES INTERNATIONAL SLU și nu pot fi utilizate sau reproduse integral sau parțial fără autorizație prealabilă.


14. Forța majoră

La apariția unui eveniment neprevăzut sau a unei forțe majore care împiedică AD TYRES INTERNATIONAL SLU să își îndeplinească obligația față de client, această obligație va fi suspendată. AD TYRES INTERNATIONAL SLU va informa clientul cu privire la apariția unui astfel de eveniment cât mai curând posibil.


15. Protecția datelor cu caracter personal

AD TYRES INTERNATIONAL SLU se angajează să protejeze datele personale ale utilizatorilor site-ului anvelopelider.ro. Toate informațiile personale sunt trimise și stocate în siguranță la întreținătorul site-ului din Franța. AD TYRES INTERNATIONAL SLU ar putea avea nevoie să colecteze date personale despre utilizatorii site-ului său și să le transfere partenerilor săi.

În conformitate cu Legea privind protecția datelor din 1998 din Marea Britanie, (astfel cum a fost modificată), clienții au dreptul de a accesa, rectifica și șterge datele cu caracter personal (așa cum sunt definite în Legea privind protecția datelor) sau de a obiecta la prelucrarea acestora. Clienții pot efectuat acest lucru trimițând o scrisoare la adresa de mai jos:


AD TYRES INTERNATIONAL SLU
C. Prat de la Creu, 59-65, AD500 Andorra la Vella, Andorra
E-mail: cm(a)adtyre.com - Telefon: +376 810 888


16. Legea aplicabilă și jurisdicția

Relația contractuală dintre Vânzător și Clientul consumator aflat pe teritoriul Uniunii Europene este reglementată de legislația statului membru în care este stabilit acesta din urmă, în ceea ce privește protecția sa în temeiul legislației privind protecția consumatorilor din statul membru respectiv.

Întrucât datele referitoare la comandă sunt prelucrate informatic de către sediul din Malta al Vânzătorului, în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal se va aplica legislația în vigoare în Malta.

Pentru alte chestiuni care nu sunt reglementate de cele două prevederi de mai sus se va aplica în subsidiar legislația în vigoare în Andorra.

LiveChat
Messenger