GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 5 255/40 R20 104Y (XL, AO, SCT) este echivalentul confortului maxim și a unei excelente performanțe de frânare pe șosea umedă. Distanța de frânare este redusă în aceste condiții. Comportament sportiv pe drum uscat.
Descriere
GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 5 255/40 R20 104Y (XL, AO, SCT) este echivalentul confortului maxim și a unei excelente performanțe de frânare pe șosea umedă. Distanța de frânare este redusă în aceste condiții. Comportament sportiv pe drum uscat.
Descriere
opinie
Lanțuri de iarnă
Montare
Power Cushion
Carcasa și banda de rulare sunt legate în mod stabil.
Conducere extrem de precisă pe drum uscat.
Compușit de control al impulsului
O cantitate mai mare de siliciu a fost adăugată în amestecul de cauciuc.
Distanța de frânare este redusă atât pe carosabil uscat cât și umed.
212 comentarii clienți
4.5 din 5 stele
Consum
3.5 /5
Șosea umedă
4.0 /5
Șosea uscată
4.5 /5
Confort
3.5 /5
Calitate / Preț
3.5 /5
Stabilitate
4.0 /5
Zgomot
3.5 /5
Longevitate
3.0 /5
Consum
3.5 /5
Șosea umedă
4.0 /5
Șosea uscată
4.5 /5
Confort
3.5 /5
Calitate / Preț
3.5 /5
Stabilitate
4.0 /5
Zgomot
3.5 /5
Longevitate
3.0 /5
Opinia internauților
Vă informăm că opiniile exprimate pe site sunt supuse unei proceduri de control. Opiniile sunt afișate în ordine cronologică.
- Șosea
- Normal
Anvelopă echilibrată
- Șosea
- Normal
- 3200 km
Pentru un SUV mic (Audi Q2) după 3200 km:
(+) Aderență bună pe drum uscat și umed, conducere confortabilă și stabilă pe drum normal și autostradă.
(-) Mai zgomotos și consum mai mare (7,5 l/100 km) în loc de 6,0 l/100 km cu anvelopele mele de iarnă Continental Primacy 3.
- Șosea
- Normal
- 15000 km
Anvelopă silențioasă, foarte bun contact cu drumul.
Bună aderență.
- Autostradă
- Sportiv
Anvelopă bună
- Munte
- Sportiv
- 2000 km
După mai multe ieșiri, am reușit să încerc aceste anvelope în conducere sportivă, o excelentă aderență în viraje rapide, o îmbunătățire a frânării și o bună aderență pe carosabil umed.
- Autostradă
- Sportiv
Anvelope foarte bune
- Șosea
- Sportiv
- 1200 km
Prima mea impresie după 1200 de kilometri este foarte pozitivă.
Comparativ cu vechile mele anvelope Pirelli P7, aceste anvelope sunt mai silențioase, mai confortabile și par a consuma și mai puțin combustibil.
Mult mai puțin deranjat de denivelările de pe drum, mașina se simte mai stabilă și mai ageră.
Chiar și la viteze mari în curbe lungi, anvelopa nu dai înapoi.
După 1200 km, nu pot spune încă nimic despre durabilitate.
- Șosea
- Normal
Pentru mine era clar că voi cumpăra un anvelopă foarte aderentă, foarte liniștită și totuși sportivă, indiferent de preț.
Erau implicate două mărci:
- Dunlop SP Sport Maxx
- Goodyear Eagle F1 Assi. 5
Cu toate acestea, deoarece doar unul dintre cele două purta desemnarea MO, am ales F1, deși avea aproximativ 1,5 mm mai puțină adâncime a profilului decât Dunlop, prin preferință.
Cu respect, Willi
- Șosea
- Normal
anvelopă grozavă
- Șosea
- Normal
- 42000 km
Sunt încă în condiții perfecte la 85-90% din viața lor după 32 de luni, dar sunt montate pe axa față. Cu siguranță le-aș cumpăra din nou. 70% drum și 30% oraș.