Continental TKC 70 este la intersecția lumilor. Un amestec perfect între TKC 80 pentru calitățile sale OFF ROAD și Trail Attack 2 pentru calitățile sale pe drum. Deci, este un anvelopă versatilă.
Pentru a putea evalua acest produs, trebuie să fi efectuat anterior o comandă. Vă informăm că opiniile lăsate pe site sunt supuse unei proceduri de control. Opiniile sunt clasificate doar în ordine cronologică.
Anvelopă excelentă, bună și stabilă atât pe carosabil uscat, cât și umed.
Ca înlocuitor pentru Michelin Anakee, într-adevăr excelent, nu este zgomotos, foarte plăcut și cu o aderență perfectă, pe uscat și pe umed... nimic de reproșat; tocmai am parcurs 2700 km în 1 săptămână, sincer îl recomand.
Am montat acest pneu pentru a treia oară și sunt foarte mulțumit. Îmi place foarte mult compromisul între drum asfaltat și pietriș. Totuși, pe pietriș umed sau nisip nu trebuie să vă așteptați la performanțe de vârf din cauza nervurii centrale continue.
Un pneu foarte, foarte bun, cu o aderență și un confort perfecte. Doar presiunea din pneu am redus-o cu adevărat la maximum 2 bari, acolo este cel mai bun după părerea mea, iar în off-road o reduc chiar la 1,8 bari, ceea ce este ideal pe pietre sau pământ. În concluzie, voi lua aceleași din nou, deoarece pentru iarnă vor fi ideale. Mai sunt de parcurs 2-3000 km înainte de a lua în considerare schimbarea lor.
Suntem din nou pregătiți pentru 20.000 de kilometri.
Bine
Așadar, nu pot decât să adresez cele mai mari laude companiei Grip500 și să le mulțumesc! Livrarea a ajuns foarte repede. Problema pe care am avut-o a fost rezolvată în totalitate, spre deplina mea satisfacție. Jos pălăria, nu aș fi crezut că este posibil!! Voi continua să comand de la Grip500 și nu pot decât să recomand această companie! Continental TKC 70 este deja al patrulea set al meu; este cel mai bun cauciuc pentru touring, are o durată de viață excelentă și se comportă foarte bine pe orice vreme! Pentru mine, Continental TKC 70 este unul dintre cele mai bune anvelope: durată de viață extrem de mare și am încredere deplină în el atât pe ploaie, cât și pe carosabil uscat.
Anvelopă foarte bună, pe care o înlocuiesc în mod regulat. Singurul minus: transportatorul DPD nu este serios. Pentru că am fost absent, curierul a aruncat anvelopa peste poartă. Oricine ar fi putut să o ia și nu am nicio posibilitate de a reclama.
Este prea devreme pentru a spune ceva despre durată, dar este totuși un cauciuc de calitate.
Experiență pe termen lung după 10.000 km – teren mixt, bagaje complete, satisfacție totală Împreună cu un coleg, am montat același set de anvelope pe motocicletele noastre pentru a întreprinde o călătorie de mai multe săptămâni în Maroc. Traseul ne-a dus prin Italia, Franța și Spania până pe continentul african, cu un total de peste 10.000 de kilometri parcurși, dintre care peste 3.000 km pe teren variat în Maroc. După doar câțiva kilometri, anvelopa a fost complet rodată și a impresionat imediat cu o aderență excelentă. Pe asfalt, a arătat un comportament de conducere foarte omogen pe toată durata sa de viață – stabil, precis și cu un feedback excelent în înclinare. Chiar și cu o conducere ambițioasă pe drumuri de munte sinuoase, aderența a rămas constantă și de încredere. La sfârșitul călătoriei, banda de frică a fost complet uzată – ceea ce vorbește despre performanța bună până la marginea anvelopei. Chiar și pe drumuri ude, anvelopa nu a arătat slăbiciuni notabile. Aderența a fost întotdeauna bine previzibilă chiar și în condiții de ploaie, manevrabilitatea a rămas controlată și sigură – fără alunecări neașteptate sau ridicări în curbe. În afara drumurilor pavate, anvelopa a convins de asemenea. Pe drumurile de pietriș marocane și pe teren accidentat, a oferit tracțiune și stabilitate suficiente, chiar și cu o încărcătură mare (3 valize, cort, rolă de bagaje etc.). Desigur, atinge limitele sale fizice în nisip adânc – ca de exemplu în Sahara – ceea ce este complet de înțeles în cadrul designului său orientat spre drum. În ciuda încărcăturii totale mari datorate etapelor lungi, căldurii mari, terenului variat și greutății totale mari, anvelopa a arătat o uzură foarte uniformă. Chiar și după peste 10.000 km, există încă suficient profil – utilizarea continuă pe parcursul a câteva mii de kilometri pare posibilă fără probleme. Per total, sunt extrem de mulțumit de performanță. Pentru mine, anvelopa reprezintă o combinație aproape ideală de performanță sportivă pe drum, adecvare pentru turism și competență ușoară off-road – în special pentru călătorii cu condiții variabile și etape mai lungi departe de civilizație.