Anvelopele Bridgestone sunt fabricate în Japonia și se disting printr-un procedeu de fabricație care imbină tehnologia inovatoare cu priceperea recunoscută. Firma a fost fondată în 1931.
Firma Bridgestone și-a câștigat renumele echipându-și partenerii de la Formula 1 între anii 2007 și 2010. Recunoscute pentru buna performanță și excelenta rezistență la șocuri, anvelopele Bridgestone sunt printre altele folosite pentru a echipa mașini prestigioase precum BMW, Audi, Mercedes, Porsche sau Ferrari.
Firma Bridgestone este de asemenea cunoscută pentru invenția Runflat-ului, un cauciuc revoluționar care permite rularea în caz de pană.
Răsfoiți gama noastră vastă de modele Bridgestone și găsiți cel care răspunde perfect nevoilor dvs. Profitați de cele mai bune prețuri la întreaga noastră selecție!
Tehnologia SACT de la Bridgestone oferă o combinație de două compuși diferiți de cauciuc într-un design care garantează o rezistență sporită la uzură (în condiții de conducere normală dreaptă) precum și o aderență a umărului fără rival în curbe. Acesta este anvelopa pe care o așteptau amatorii de conducere sportivă! Cu uzura sa rezultată din conducerea dvs., umăruri care garantează o tracțiune ideală și o bandă de rulare centrală care împinge mai departe kilometrajul, este greu de găsit ceva mai bun în ceea ce privește raportul calitate/preț!
Tehnologia SACT permite părții centrale a benzii de rulare să acopere o distanță mai mare înainte de uzură și să prezinte umeri mult mai aderenți. Aceasta este asociată cu stratul de bază Cap & Base, care dezvoltă o rigiditate îmbunătățită a benzii de rulare, ceea ce aduce performanțe remarcabile în termeni de aderență și amortizare a șocurilor, indiferent de vreme.
Compozitul de cauciuc Silica Rich EX conține mai multă silice, ceea ce conferă anvelopelor din față performanțe îmbunătățite în condiții umede. Asociat cu tehnologia RC Polymer, efectele siliciului sunt decuplate și durabilitatea anvelopei este îmbunătățită.
Noua tehnologie OBF de la Bridgestone oferă o rigiditate maximă care optimizează amortizarea și stabilitatea la viteze mari. Se aplică atât pentru conducerea sportivă cât și pentru turism. Omologarea patentului pentru tehnologia OBF de la Bridgestone este în curs de desfășurare.
Bridgestone este astăzi singurul producător care utilizează tehnologia HTSPC, combinând cinci monofilamente de oțel care formează o centură monospirală. Un strat de cauciuc asigură izolarea filamentelor, garantând o tensiune uniformă și liniară care induce o rigiditate maximă. Indiferent dacă drumul este uscat sau umed, anvelopele care adoptă tehnologia HTSPC beneficiază de o aderență mai bună și de o manevrabilitate îmbunătățită prin uniformitatea presiunii de contact. Monofilamentele sunt protejate de orice oxidare și reduc la minimum acumularea de căldură, permițând o deteriorare mai regulată a benzii de rulare, precum și o creștere a numărului de kilometri parcurși.
Bridgestone inovează pe tehnologia 3LC de compus de cauciuc în 3 straturi. Două straturi de compus dur ocupă centrul benzii de rulare, garantând o stabilitate excelentă la frânare și asigurarea atingerii unui kilometraj important. Un strat de compus moale echipează umerii, pentru a genera o aderență perfectă în curbe pentru orice unghi de atac.
Compozitul NanoPro-tech™ este bogat în siliciu, distribuția acestuia fiind îmbunătățită prin noua tehnologie de amestecare. Alianța perfectă între structură și acest compozit permite obținerea unei aderențe maxime la zona de contact pentru a crește aderența pe sol umed.
Amestecul Bridgestone cu un procent mai mare de siliciu oferă roților din spate o aderență sporită pe drum umed, pentru o manevrabilitate fără cusur.
Tehnologia Cap&Base combină un compus moale la vârf pentru o aderență incomparabilă cu un compus interior mai rigid care garantează o rigiditate optimă a anvelopei. Chiar și atunci când banda de rulare se uzează, compusul interior nu freacă drumul, astfel încât nu este posibilă nicio pierdere de aderență.
O centură în plus față de Mono-spirală MS-BELT permite uniformizarea presiunii pe întreaga suprafață de contact cu solul. Rezultat: mai multă aderență în curbe și mai mult control al conducerii.
Tehnologia 3LC îmbunătățește capacitatea de aderență a anvelopelor pe partea umerilor și prelungește durata de viață a benzii de rulare. Aceasta este, de asemenea, făcută mai rigidă de stratul subiacent Cap & Base, ceea ce contribuie la creșterea aderenței sale, precum și la capacitatea de a amortiza șocurile și oferă o performanță generală de excelență, indiferent de condiții.
Concepția anvelopelor la Bridgestone se realizează acum prin tehnologia automatizată 3D CTDM. Acest program inovator implică simulări dinamice 3D și ia în considerare toate valorile de performanță ale anvelopei. Astfel, modelele anvelopelor din față sunt concepute pentru a optimiza stabilitatea la viteze mari, reducând în același timp vibrațiile la minimum. În ceea ce privește modelele anvelopelor din spate, rapoartele negative superioare le asigură aderența potrivită și stabilitatea necesară în curbe. Tehnologia 3D CTDM concepe profiluri de anvelope care oferă o eficiență maximă și o mai mare ușurință în virajele strânse. Pentru a menține o conducere lină indiferent de unghiurile de atac, se caută o presiune de contact uniformă, în timp ce aderența maximă este garantată de o rigiditate laterală optimă.
Tehnologia RC Polymer permite compusului de cauciuc să beneficieze de o distribuție uniformă a siliciului. Banda de rulare a anvelopei câștigă în flexibilitate, ceea ce duce la o suprafață de contact mai mare cu solul, indiferent de temperaturi. RC Polymer introduce o diminuare a frecării între moleculele compusului, ceea ce are ca rezultat reducerea rezistenței la rulare și, prin urmare, a consumului.