Răsfoiți gama noastră vastă de modele Bridgestone și găsiți cel care răspunde perfect nevoilor dvs. Profitați de cele mai bune prețuri la întreaga noastră selecție!
Tehnologie exclusivă Bridgestone pentru dezvoltarea anvelopelor care permit măsurarea și vizualizarea comportamentului suprafeței de contact a anvelopelor în condiții reale de conducere. Anterior, dezvoltarea anvelopelor implica efectuarea de simulări, construirea de prototipuri și utilizarea de măsurători în laborator, precum și teste de vehicule reale pentru a verifica performanțele. ULTIMAT EYE™ reproduce în laborator condiții de conducere la viteză mare echivalente cu cele ale unui vehicul real, ceea ce permite vizualizarea comportamentului suprafeței de contact a anvelopelor. Pe lângă testele anterioare de vehicule reale, acest lucru permite o analiză de înaltă precizie și o verificare a performanțelor pe o bază științifică solidă. Utilizând o tehnologie concepută pentru a dezvolta anvelope pentru cele mai exigente curse de mașini și motociclete din lume, echipamentul de măsurare și analiză poate suporta viteze de până la 400 km/h și unghiuri de înclinare de până la 60 de grade.
Toate anvelopele spate Battlax beneficiază de o construcție cu centură monospirală. Aceasta constă într-o singură bandă de aramidă înfășurată continuu pe tot conturul anvelopei. Unicitatea benzii elimină suprapunerea straturilor, sudurile sau conexiunile și aduce o ușurință necunoscută în designul standard cu centură încrucișată. Centura monospirală reduce drastic orice încălzire care apare în timpul rotației anvelopei. Rezultatul este o stabilitate crescută și o eficiență îmbunătățită a amortizării șocurilor.
Anvelopele din spate Battlax BT-012SS urmează un design revoluționar care include o dublă centură. Centura monospirală este completată de o centură la fiecare umăr. Acest design asigură o aderență excelentă în curbe, asociată cu o manevrabilitate și o absorbție a șocurilor fără egal. În plus, partea centrală a benzii de rulare este lăsată liberă, ceea ce face conducerea mai stabilă în linie dreaptă.
Ieșită din mințile fertile ale inginerilor MotoGP de la Bridgestone, tehnologia 5LC pentru anvelopele din spate se distinge prin asocierea a 5 straturi de 3 compuși diferiți de cauciuc. : Centrul benzii de rulare favorizează stabilitatea și durata de viață datorită unui compus dur, umerii oferă o tracțiune incredibilă datorită unui cauciuc mediu și în sfârșit exteriorul permite o aderență extremă în curbe datorită unui compus de înaltă aderență. În final, o tehnologie inovatoare în serviciul unei experiențe uluitoare!
Pentru a putea evalua acest produs, trebuie să fi efectuat anterior o comandă. Vă informăm că opiniile lăsate pe site sunt supuse unei proceduri de control. Opiniile sunt clasificate doar în ordine cronologică.
Acest pneu se apropie mult de aderența unui pneu supersport, mai ales la temperaturi estivale. Odată cu venirea toamnei, aderența scade puțin; până atunci pneul fusese deja folosit serios, dar nu era încă „tocit”. Cu siguranță rezistă mult mai mult decât un S23.
Anvelopă superbă, o folosesc pentru a doua oară. A fost condusă pe șosea, autostradă, la munte, în oraș și chiar off-road, mereu impecabilă.
Am parcurs deja 1.500 km cu ele. Manevrabilitate foarte precisă, chiar și pe ploaie. Până acum foarte mulțumit; acum așteptăm să vedem dacă se uzează realmente mai încet decât T32.
A îndeplinit toate așteptările
Anvelopă plăcută care oferă o manevrabilitate liniștită pe motocicleta mea. Anvelopa este silențioasă și își face pur și simplu treaba. La fel de bună și pe carosabil umed!
Totul este perfect, sunt foarte mulțumit.
Cel mai bun pneu pe care l-am încercat
Livrare rapidă, anvelopă bună.
Nu pot spune încă prea multe despre durata de viață a anvelopei. Este o anvelopă relativ moale pe care aș încadra-o ca sportivă pentru șosea/circuit (hibrid). Anvelopa se simte foarte stabilă și intră destul de ușor în viraj. Am condus la temperaturi între 13 și 17 grade, iar în aceste condiții anvelopa se încălzește, dar rămâne sub temperatura ideală. Pentru categoria ei se comportă bine pe ploaie. Totuși, nu vă așteptați la performanțe de nivelul unei anvelope de șosea Michelin; pur și simplu nu pentru asta a fost concepută.
Anvelopă de înaltă calitate