Răsfoiți gama noastră vastă de modele Bridgestone și găsiți cel care răspunde perfect nevoilor dvs. Profitați de cele mai bune prețuri la întreaga noastră selecție!
Tehnologie exclusivă Bridgestone pentru dezvoltarea anvelopelor care permit măsurarea și vizualizarea comportamentului suprafeței de contact a anvelopelor în condiții reale de conducere. Anterior, dezvoltarea anvelopelor implica efectuarea de simulări, construirea de prototipuri și utilizarea de măsurători în laborator, precum și teste de vehicule reale pentru a verifica performanțele. ULTIMAT EYE™ reproduce în laborator condiții de conducere la viteză mare echivalente cu cele ale unui vehicul real, ceea ce permite vizualizarea comportamentului suprafeței de contact a anvelopelor. Pe lângă testele anterioare de vehicule reale, acest lucru permite o analiză de înaltă precizie și o verificare a performanțelor pe o bază științifică solidă. Utilizând o tehnologie concepută pentru a dezvolta anvelope pentru cele mai exigente curse de mașini și motociclete din lume, echipamentul de măsurare și analiză poate suporta viteze de până la 400 km/h și unghiuri de înclinare de până la 60 de grade.
Toate anvelopele spate Battlax beneficiază de o construcție cu centură monospirală. Aceasta constă într-o singură bandă de aramidă înfășurată continuu pe tot conturul anvelopei. Unicitatea benzii elimină suprapunerea straturilor, sudurile sau conexiunile și aduce o ușurință necunoscută în designul standard cu centură încrucișată. Centura monospirală reduce drastic orice încălzire care apare în timpul rotației anvelopei. Rezultatul este o stabilitate crescută și o eficiență îmbunătățită a amortizării șocurilor.
Anvelopele din spate Battlax BT-012SS urmează un design revoluționar care include o dublă centură. Centura monospirală este completată de o centură la fiecare umăr. Acest design asigură o aderență excelentă în curbe, asociată cu o manevrabilitate și o absorbție a șocurilor fără egal. În plus, partea centrală a benzii de rulare este lăsată liberă, ceea ce face conducerea mai stabilă în linie dreaptă.
Ieșită din mințile fertile ale inginerilor MotoGP de la Bridgestone, tehnologia 5LC pentru anvelopele din spate se distinge prin asocierea a 5 straturi de 3 compuși diferiți de cauciuc. : Centrul benzii de rulare favorizează stabilitatea și durata de viață datorită unui compus dur, umerii oferă o tracțiune incredibilă datorită unui cauciuc mediu și în sfârșit exteriorul permite o aderență extremă în curbe datorită unui compus de înaltă aderență. În final, o tehnologie inovatoare în serviciul unei experiențe uluitoare!
Pentru a putea evalua acest produs, trebuie să fi efectuat anterior o comandă. Vă informăm că opiniile lăsate pe site sunt supuse unei proceduri de control. Opiniile sunt clasificate doar în ordine cronologică.
Un pneu bun și durabil.
Aderență foarte bună. Comportament excelent la condus. Pentru mine, este unul dintre cele mai bune pneuri la toate temperaturile, de la primăvară până în toamnă.
O anvelopa care iti da incredere, stabila pe uscat dar si pe ploaie. Sta lipita de asfalt chiar si la inclinatii mari, pe viraje stranse. Cred ca voi cumpara din nou acesta anvelopa.
Aderență perfectă pe drum uscat și umed, oferă siguranță până la capăt; îl recomand, deși durata de viață mi se pare puțin cam redusă, fiind uzat după 7000 km. Totuși, merg aproape exclusiv pe munte, într-un stil de condus normal, singur sau cu pasager, iar motocicleta este destul de grea, dar voi alege din nou acest pneu pentru roata spate.
Impresii de condus foarte bune, nu m-a dezamăgit niciodată, dar 6.000 km nu sunt suficienți.
Alegere excelentă de anvelopă
Durata de viață este în regulă. În sezonul mai rece te poți baza și pe el. Totuși, trebuie să înțelegi că funcționează, dar nu îi place chiar pe deplin; vei observa, la unghiuri de înclinare mari, că are ceva mai multă dinamică. Dar funcționează: acum am montat al treilea set și sunt mulțumit. Și, pur și simplu, este cel mai ieftin dintre toți producătorii, dacă se mai poate vorbi de ieftin la prețurile actuale ale seturilor.
Totul a decurs perfect, partenerul de montaj a fost excelent!
Sunt pe deplin mulțumit, mulțumesc, continuați tot așa!
În față și în spate s-au uzat uniform, se poate spune, cu enduro-ul meu de 50 CP. A fost un sezon frumos, acum trec la anvelope de off-road.