Căutare în funcţie de dimensiuni

Cumpărare anvelope moto de cross/trial

Anvelopelider.ro vă propune o gamă foarte largă de anvelope din gama "anvelope moto cross/trial". Noi urmărim preţurile concurenţei şi ne aliniem sistematic la preţul cel mai mic, pentru ca dumneavoastră să beneficiaţi de cel mai bun preţ.

Livrare gratuită, începând de la prima anvelopă moto cumpărată de pe s u.

Care sunt cele mai bune anvelope moto cross/trial?

  • Pirelli Scorpion Rally STR
  • Pirelli Scorpion MX Extra X
  • Dunlop Geomax MX51 Medium Terrain
  • Maxxis M7320 Trialmaxx
  • Vee Rubber VRM140
  • Metzeler MCE 6 Days Extreme
  • Mitas C02
  • Pirelli MT21 Rallycross
  • Pirelli MT15 Mandrake
  • Mefo Sport Mfc 12 Stone Master
  • Mefo Sport Mfe 99 Explorer
  • Michelin Cross AC-10 Rear
  • Michelin Trial Competition X 11

Cele mai căutate dimensiuni:

Pentru a practica motocross sau trial în siguranță și pentru a vă crește șansele de a câștiga, anvelopele de bună calitate sunt parte a accesoriilor de motocicletă indispensabile. Aceste echipamente sunt esențiale pentru manevrabilitatea bună a vehiculului dvs. pe două roți, deoarece acestea asigură legătura cu solul. Pentru a vă ajuta să le alegeți corect, Anvelopelider.ro a pregătit pentru dvs. câteva sfaturi și trucuri practice pe care le veți descoperi pe parcursul acestui ghid de cumpărare pentru anvelopele de motocross/trial.

Cum recunoaștem anvelopele de motocross/trial?

Anvelopele noi pentru motocross și trial sunt caracterizate prin prezența crampoanelor pe suprafața benzii lor de rulare. Aceste proeminențe din cauciuc le permit să adere bine la drum, indiferent de tehnicitatea acestuia. Pentru a diferenția o anvelopă de motocross de una de enduro, trebuie doar să verificați cu atenție dimensiunea a crampoanelor lor. Cele de pe roțile folosite în general pentru practicarea motocross și trial sunt mai mari. Cu toate acestea, nu este rar să vedem motocicliști care își echipează motocross-ul cu anvelope de enduro. Acestea oferă în special o aderență mai bună pe unghiuri.

Când să schimbăm o anvelopă de motocross/trial?

Chiar dacă ați ales cele mai bune anvelope și acestea au o durată de viață bună, schimbarea lor poate deveni o necesitate în două situații: când sunt uzate și după mai multe pene.

Anvelopele dvs. sunt uzate

În general, durata de viață a anvelopelor pe care le folosim pentru practicarea motocross sau trial este de 4 ani. Cu toate acestea, dacă conduceți regulat, cauciucurile se vor uza probabil mult mai repede.

Primul element de care trebuie să țineți cont pentru a evalua nivelul de uzură al sculpturilor anvelopelor dvs. este starea crampoanelor lor. Dacă acestea sunt complet rotunjite la capăt, înseamnă că cauciucurile dvs. sunt uzate. De asemenea, când crampoanele dvs. sunt grav deteriorate (sau încep să se rupă unul după altul), trebuie să vă gândiți să înlocuiți cât mai repede anvelopele. Utilizarea anvelopelor cu crampoane rotunjite sau lipsă vă expune la riscuri mai mult sau mai puțin grave în funcție de tipul de teren pe care conduceți, mai ales în curbe. Indiferent de gama de anvelope, consecințele directe ale acestor forme de uzură implică în general pierderea aderenței roților. Plăcuțele de frână nu mai pot juca rolul lor și astfel se prelungește timpul de frânare. De asemenea, veți avea mai multe dificultăți în a controla motocicleta dvs.

Decolorarea și fisurile fac parte, de asemenea, din semnele care indică faptul că o anvelopă de motocross/trial este uzată și că trebuie înlocuită. Aceste semne apar atunci când cauciucul este vechi sau când a fost abandonat pentru mult timp în condiții proaste. Fisurile pe sculptură apar de obicei la baza crampoanelor. Dar ele se extind treptat spre părțile laterale ale anvelopei. În ceea ce privește decolorarea, aceasta se manifestă printr-o estompare a culorii negre a anvelopei care devine gri.

Toate anvelopele care prezintă aceste semne pot exploda dacă continuați să le utilizați intensiv.

De asemenea, când observați că uzura anvelopelor dvs. este neregulată, adică unele părți sunt mai deteriorate decât altele, trebuie să vă gândiți imediat la o schimbare. Este vorba despre siguranța dvs.! Este recomandat să schimbați anvelopa din față și anvelopa din spate împreună pentru a avea cea mai bună experiență de conducere.

După mai multe pene

Deoarece motocross și trial se practică în cea mai mare parte a timpului pe terenuri accidentate sau pline de obstacole, penele sunt frecvente. Foarte des, când o pană este minoră pe o anvelopă bună, este posibil să se astupe gaura și să o folosiți pentru o perioadă mai lungă de timp. Cu toate acestea, după mai multe pene și deci de multiple reparații, cea mai bună soluție pentru a evita surprizele neplăcute este să schimbați pur și simplu roțile. Acest lucru este valabil și dacă aveți anvelope de motocross care funcționează cu o cameră de aer.

În unele cazuri, înlocuirea anvelopei poate fi necesară chiar și după o singură pană (când deschiderea este prea largă, de exemplu).

Care sunt criteriile de luat în considerare pentru a alege bine anvelopele de motocross/trial?

Alegerea corectă a anvelopelor de motocross/trial este crucială pentru a avea performanțe bune pe pistă și pentru siguranța dvs.

Dimensiunile anvelopelor

Este important ca noile anvelope pe care le alegeți pentru motocicleta dvs. să respecte dimensiunile recomandate de producător. Utilizarea roților supra-dimensionate sau sub-dimensionate este puternic descurajată, deoarece aceasta poate avea efecte nedorite asupra manevrabilității motocicletelor. Pentru a evita orice problemă, alegeți pur și simplu anvelope care au aceleași dimensiuni ca anvelopele dvs. originale (dacă este prima dată când schimbați roțile).

Veți găsi aceste informații pe flancul roților dvs. vechi. Acestea sunt de obicei prezentate astfel: 140/80-18 70 M. Aceste valori diferite reprezintă respectiv:

  • Lățimea roții în milimetri;
  • Raportul dintre înălțimea flancului anvelopei și lățimea acesteia;
  • Diametrul anvelopei exprimat în inchi;
  • Indicele de încărcare urmat de indicele de viteză (aici 70 M).

Dacă, din motive de practică, decideți să cumpărați anvelope cu dimensiuni diferite de cele ale anvelopelor dvs. originale, asigurați-vă totuși că nu vă îndepărtați prea mult de acestea. Informați-vă corect înainte pentru a ști în ce măsură schimbarea dimensiunii va fi posibilă.

Tipul de teren pe care conduceți adesea

Pentru a vă putea bucura pe deplin de fiecare dintre următoarele dvs. ieșiri cu motocicleta, noile roți trebuie neapărat să fie adaptate la tipul de teren pe care îl parcurgeți cel mai adesea. Dacă utilizați anvelope neadecvate terenului dvs. preferat, acestea se vor deteriora repede și veți fi obligat să le schimbați foarte frecvent.

Astfel, dacă evoluați mult pe teren uscat, va trebui să alegeți cauciucuri dure pentru a putea conduce fără dificultate. Pe de altă parte, dacă parcurgeți cele mai multe drumuri umede, va trebui să alegeți cauciucuri moi. Acestea vă vor permite să aveți o bună aderență și să controlați bine comportamentul motocicletei dvs.

Există, de asemenea, anvelope mixte, nici prea moi, nici prea dure, care se adaptează foarte bine la toate tipurile de terenuri. Le puteți utiliza, indiferent de nivelul dvs. de competență.

În cele din urmă, există și anvelope de motocross special concepute pentru a fi performante în noroi. Dacă conduceți adesea pe circuite noroioase, atunci acestea sunt roțile către care trebuie să vă îndreptați. Le recunoaștem datorită marcajului MS (sau M+S) pe care îl au pe flancul lor.

În caz de îndoială, nu ezitați să cereți sfatul motocicliștilor și pasionaților experimentați de racing. Ne puteți contacta și pe noi pentru a afla mai multe.

Omologarea

Motocross și trial sunt discipline off-road care nu se practică pe drumurile deschise circulației. Cu toate acestea, dacă, dintr-un motiv sau altul, doriți să conduceți vehiculul dvs. pe două roți pe aceste drumuri, atunci va trebui să alegeți echipamente omologate FIM. Acest marcaj se găsește adesea pe flancul unei anvelope de enduro.

În lipsa omologării FIM, puteți alege anvelope care au un număr DOT. Acestea sunt, de asemenea, admise pe drumurile deschise circulației.

Cum să montați anvelopele de motocross/trial?

Nu trebuie să vă faceți griji pentru montarea acestui tip de anvelopă de la mărci mari cumpărată de la Anvelopelider.ro. În afară de vânzarea de anvelope, pentru a vă ajuta, vă punem la dispoziție rețeaua noastră de profesioniști parteneri. Peste 100 de garaje sunt la dispoziția dvs. pe întreg teritoriul Romaniei. Trebuie doar să alegeți profesionistul cel mai apropiat de dvs. pentru ca acesta să se ocupe de primirea comenzii dvs., de montarea anvelopelor cu presiunea corectă de aer și de echilibrare. Acest serviciu vă este oferit la cele mai bune prețuri.

Ce trebuie reținut? Pentru a alege anvelopele potrivite pentru motocross sau trial, este important să luați în considerare anumite elemente, cum ar fi dimensiunile roților dvs. originale și tipul de teren pe care îl parcurgeți adesea. Verificarea prezenței unei omologări este, de asemenea, importantă dacă doriți să conduceți ocazional pe drumurile deschise circulației. La Anvelopelider.ro, puteți face alegerea în cataloagele unui producător recunoscut, cum ar fi Pirelli. Modelele Pirelli Scorpion Rally STR și Pirelli Scorpion MX Extra X sunt exemple perfecte. Comandați, de asemenea, în funcție de nevoile dvs. o anvelopă Dunlop (cum ar fi Dunlop Geomax MX51 Medium Terrain), o anvelopă Michelin sau Maxxis.

LiveChat
Whatsapp Messenger